Bestelling & levering

Heb je een Berna-Amsterdam item gevonden die je echt moet hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je
winkelwagentje door op het ‘winkelwagen icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd
zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op
het ‘winkelwagen icoontje’ rechtsboven om naar jouw Berna-Amsterdam items te gaan. In het
volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op
de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out pagina. Hier kun
je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je
bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in
ontvangst kan nemen.
 
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Berna-Amsterdam neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de
bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is
verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Berna-Amsterdam streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen
voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde
dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze
leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 6 - 14 werkdagen.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een
PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een
notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7
dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 
VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven
verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te

versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te
corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd
verzendadres heeft opgegeven.
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval
zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar
u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit a.u.b. aan ons, 14 dagen na de
aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u
hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.
Vragen over je bestelling 
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina.
Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.